mandag 5. mai 2008

Inspirada

Ja jeg er absolutt i prosess og hadde døgnet hatt flere timer så hadde jeg brukt dem. Jeg har fått inspirasjon til å utvikle noen ideer videre. Jeg har prøvd blogg i undervisning (litt) det ble haling og draing av elever... Jeg har fått tenkt litt videre om hva dette kan brukes til. Så kurset har vært stimulerende. Selv om det har fokusert på L-06 så er det ikke først og fremst det utbyttet jeg sitter igjen med. For L-06 har vi jo allerede jobbet med en del, men det å samle lærere i samme fag over et par dager med fred og konsentrasjon og god mat, det er faktisk kjempeviktig. Det eneste jeg har følt litt på er at det var for få spansklærere fra vgs. Noen av de som presenterte var litt perifere i forhold til mine forventninger. Jeanette på IKT dag 2 er min absolutte favoritt. Hun hadde en enorm fremdrift, engasjement ogv viste oss mye på en dag. Det er hennes innspill jeg har tatt videre. Det har også vært viktig at hun faktisk har fulgt opp, sendte meg kommentarer når jeg famlet med min første blogg. Nå må jeg sove...

Ingen kommentarer: