mandag 19. mai 2008

Ressurser

Jeg foreslår at vi samler linker og ressurser på vår felles Wiki. Det vil bli lettere å organisere det der, tror jeg. Gå på Wiki-fremmedspråk ved å klikke på linken like ved her. Jeg har endret litt på menyen til wikien med direkte linker til de ulike språkene. På de ulike sidene gjenstår det å finne hvordan vi skal organisere det hele. Men begynn med å samle gode linker. Vi kan senere enten lage nye sider (hvis det blir mange linker) eller endre litt og rydde litt i den eksisterende side.
André

2 kommentarer:

Elis blogg sa...

Hei Andre!
Jeg føler meg veldig skyldig i "rotet" i bloggen. Å finne frem i bloggen blir vanskelig/nesten umulig. Har allikevel lagt ut en ny linke om muntlig eksamen i fremmedspråk, men skal nå "holde meg rolig"..Vil jo ikke "klusse til" Legger nå ut nye sider på min egen blogg, så kan jo andre gå inn å kopiere det de vil.
mvh Eli

JEH sa...

Bare pass på at det ikke blir så viktig å ha et så høyt nivå på alle innlegg at det blir helt stille. Folk må tørre å poste.

Synes et par av innleggene dine var kjempeinteressante, men de kunne kanskje vært satt sammen til en posting isteden for hver for seg.